2 Kasım 2010 Salı

SİHİR Mİ, TESADÜF MÜ?

Sabahın erken vaktinde reklam filmindeki erkek arkadaşımla birlikte Kalamış'a sahiline fotoğraf çekimine gittim outdoor için ve beni orada bekleyen manzara biraz fazla güzeldi  ;
İstanbul'un kokusunun olduğu fakat İstanbul için fazla doğal ve sakin bir yer...

Çekim başlayana kadar deniz kenarında oturup şarkı söyledik böylece…

Dalga sesleriyle mest olduk arada geçen birkaç F16'ya rağmen derken aklıma bir önceki gece gördüğüm rüya geldi.

Dünkü gibi bir sahili gördüğüm bir rüyaydı.
Denizdeki balıkları beslemek için oraya gitmiştim ama öyle çok balık vardı ki balıklar sıkışıklıktan attığım yemlere ulaşamıyorlardı.
Tüm balıkların öldüğünü düşünüp üzüldüğüm sırada biraz hareketlenebildiler ve o an kapkaranlık gökyüzünde bir sürü uçak göründü.
Uçaklar başımın üzerinden geçerken arkalarında gökkuşağı bırakıyordu ve uçaklardan biri 90°'lik açıyla bana doğru inmeye başladı, en parlak gökkuşağı onunkiydi.

Erol’a anlattım ;
susup gülümsedi,gülümsedik.

Sonra radyoda çalan, bu ilk kez dinleyip beğendiğimiz şarkıyı hayallerini bir uçağın ardınaki gökkuşağına emanet edenlere gönderdik ;
http://fizy.com/#s/1dlp85

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder