25 Mayıs 2011 Çarşamba

MERHABA



Uzun zamandır yazamadığımın farkındayım ama nedenlerim var, üstelik de geçerli nedenler…

İlk olarak bir süreliğine bloglarımız kapatıldı ve sesimiz kesildi bildiğiniz gibi…

İkinci olarak ise ,
kendime daha çok şey katmak istedim ki daha da güzel yazayım, farklı konulara da değineyim.
Her yazım bir diğerinin genlerini taşımasın.


Sonrasında da bol derginin, gazetenin, kitabın, sinemanın, tiyatronun olduğu bir dönem başladı benim için derken kendimi Akademi 35 Buçuk’ta oyunculuk eğitimi alırken buldum.

Bir süre sonra “Artık yazmaya yeltensem fena olmaz.” iç sesleri kafamda yükseldiğinde de bu defa zaman bulamadım ;
kurs, okul, spor tüm zamanımı aldı.
Uzun lafın kısası yazı yazamadığım bu dönem aslında verimli geçti, öyle ki araya iki kısa fim ile bir konser dahi sıkıştırabildim.
Bugün ise ,
uzun zaman ihmal ettiğim bloğuma gittiğimden de dolu döndüm.


Artık buralardayım zaman buldukça, zaman buldukça çünkü zamanımı alan her şey hayatımda hala var ve hala hiç zamanım yok.
…ama en kısa zamanda yeniden burada olmak için çabalayacağım.

*****


Güzel olanı yaşayın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder